Da takoj razčistimo (prvič). Ta zapis nima nobene povezave z zadnjimi olimpijskimi igrami, če ste naprej dobili to asociacijo. Tako Nemčija kot Brazilija sta državi, kjer so izdelovali Volkswagnove kombije T1. V Nemčiji so po letu 1967 začeli izdelovati njegovega naslednika, T2, v Braziliji pa so T1ke izdelovali do leta 1996. Na koncu ti kombiji niso bili več podobni prvim, izvirnim bulli kombijem. Ampak to je že druga debata.

Da takoj razčistimo (drugič). Nisem snob, da bi vihal nos, češ samo nemško je dovolj dobro zame. Velikokrat sem slišal primerjavo, da je imeti kombi iz Brazilije tako kot bi imel golfa iz Sarajeva (tisti malo mlajši bralci tega zapisa – hrošče in prve golfe so izdelovali tudi v TASu, kar so kratice za Tvornicu Avtomobila Sarajevo). Je Volkswagen, ampak ni to to. Nekateri pravijo, da to drži, a sam imam še premalo izkušenj v VW oldtimerskem svetu, da bi lahko bil brihten.

Da takoj razčistimo (tretjič). Nimam preveč denarja, da bi lahko mirne roke vzel denarnico, jo odprl in odštel praviloma močno višji znesek za bullija narejenega v Nemčiji. A vseeno ne bom zaradi tega vzel Brazilca, ki jih sedaj za “male pare” v kontingentih uvažajo v Evropo. Res bi bilo najbolj enostavno/poceni najti enega od množice brazilskih bullijev (preverite link podjetja, ki se je specializiralo za predelavo/izvoz Brazilcev), ga prebarvati, napeljati inštalacije za pivo, nalepiti logotip in ga postaviti na cesto. Bam, Beer Bulli je tu. Pripravite kozarce, odprite denarnice.
14124869_277737842607935_1441221524804144763_o
Kombi Brazil je podjetje, ki predeluje in možično izvaža brazilske bullije. Cene se začno pri 10.000 evrih.

Sam vedno delam stvari malo po svoje, tako kot jih čutim.

Včasih bi bilo moje življenje bolj enostavno, če bi se ravnal po linijah najmanjšega odpora. A to potem nisem jaz. Težko razložim, pa tudi ne vem, če znam. Tako pač je.

Projekt Beer Bulli ni moj core biznis. Nisem šel v to štorijo, ker bi rad zaslužil. Projekt Beer Bulli ni nekaj kar bo plačevalo moje “ljubezensko” razmerje z banko. Zato, da imajo moji otroci za jesti in žena za obleči počnem druge stvari. Je ideja, ki sem jo zasledil v Avstraliji in takoj mi je začelo švigati po glavi. Se imam za večno žejnega pivoljuba (pivsko omrežje Untappd pravi, da sem do sedaj spil že 607 različnih vrst piva) a območje starodobništva mi je bila neznanka. A se hitro učim, sploh če me nekaj zanima.

14022294_277737299274656_1480531319859379287_n
V moji digitalni pivski zgodovini je zabeleženo že 607 različnih piv. Se je morda malo za zamislit 😀

Beer Bulli ne bo samo kombi s polnimi sodi piva, pivskimi pipami na boku in surf desko namesto šanka. Ne, mora imeti osebnost, mora imeti karizmo, mora imeti ZGODBO!

Dolgo časa sem iskal kombi (hvala vsem, ki ste me zasuli z linki do oglasov, informacijami o zapuščenih kombijih, s fotkami bullijev, ki ste jih srečali na cesti) in tudi “vojaka” iz Rižane smo našli z vašo pomočjo (še enkrat hvala Robi). Kako smo prišli do njega verjetno že veste. Za zamudnike spodaj kratek film, ki je bil prava atrakcija na nedavnem Let’s Bug Together srečanju VW starodobnikov v Lescah. Po skoraj 10.000 ogledih na Facebook strani Beer Bulli smo klip naložili še na novoodprt YouTube kanal.

Trenutno raziskujem njegovo zgodovino. Vemo, da prihaja iz zgodnjih 60ih let (glede na njegovo obliko), vemo da je z njim v sedemdesetih pokojni g. Oblak vozil sadje in zelenjavo iz Rižane na osredjo tržnico v Ljubljano, vemo da je v osemdesetih služil kot lopa za poljsko orodje na njivi poleg reke. Vemo, da ga je v devetdesetih povodenj potegnila v rečno strugo Rižane, kjer nas je čisto zaraščen čakal do letošnjega poletja.

13996149_277781085936944_8357854766434725813_o
Ko smo čistili kombi smo notranjosti našli tudi staro motiko. Včasih je kombi služil kot lopa za poljsko orodje.

Čaka nas še veliko raziskovanja, brskanja po zgodovini, urejanja dokumentov, kompletne restavracije veterana, iskanja nadomestnih rešitev, malih izumov pri inštalacijah za pivo. A Tole bo še divje. Zabava se je šele dobro začela. A naš veteran si zasluži, da se vrne nazaj na cesto.

Ne znam opisati posebnega občutka, ko smo ga postavili nazaj na kolesa po več kot 30 letih. Kot bi mu vrnili odrezane noge.

Kot, da bi se življenje vrnilo v njega. Poseben filing. In zaradi takih občutkov, malih zmag, delam ta projekt.
14086286_277790515936001_509710686398011745_o
Back on track!

Zato Brazilec ne pride v poštev. Če bi ga sedaj kupili, bi bilo, kot da bi pasjega najdenčka, ki smo ga zadnji trenutek rešili iz kanalizacije, spet vrgli nazaj v smrljivo brozgo v kateri bi se gotovo utopil. Samo zato, ker je mimo prišel drug kuža, ki je ves nališpan pomahal z repkom. Morda nekoliko nenavadna primerjava, a verjetno ste dojeli poanto.

Če bi bili radi del Beer Bullijeve zgodbe nas lahko podprete. Z prenovo smo šli na Adrifund (slovenska inačica Kickstarterja), kjer boste s podporo projeku soudeleženi v nastanku ene čudovite zgodbe. Poleg piva iz Beer Bullijevega “trebuha” boste dobili vaše ime zapisano na veliki tabli podpornikov, ki bo del kombija. Če pa boste projekt res izdatno podprli, pa je Beer Bulli vaš za cel dan. Si predstavljate piknik, rojstno dnevno zabavo, poročno slavje ali poslovni dogodek z Beer Bullijem na dvorišču? Jaz si! In komaj čakam, da vam ga pripeljem.
Klik na kampanjo na Adrifundu.Vsak evro bo prav prišel. In se vam vrnil.