AkČe ste zasledili moj zapis pred dobrim mesecem že veste, da najbolj kultni kombi na svetu ni narisal Nemec, kot bi bilo pričakovati, ampak Nizozemec Ben Pon. Možak je bil glavni izvoznik za Volkswagen, poskrbel je tudi, da so hrošči in bulliji prišli čez lužo v ZDA. Ampak ideja o prvem kombiju na svetu se mu je utrnila, ko je na dvorišču tovarne videl kako so delavci za lažji transport materiala “spimpali” hrošča do nerazpoznavnosti.

13962726_270383526676700_4791820557213584120_n
Inspiracija za osnutek prvega kombija, improviziran dostavnik za prevoz materiala po dvorišču tovarne, ki je nastal na hroščevem podvozju leta 1947

Ni ravno podoben legendi kajne? No, Ben Pon je potreboval samo to. V svoj zvezek si je skiciral prvega prvega bullija in potem bil dovolj vztrajen, da je pri inženirjih dosegel, da so iz njegove skice zrisali in na cesto postavili prvega T1, ki se je takrat imenoval Type 2 (oznaka Type 1 pa je bilo rezervirano za hrošča). No, na tej Benovi skici pa si je že malo podoben. 😀

13895027_270384360009950_6123564950192329247_n
Skica prvega Volkswagnovega kombija T1, ki je samo v dveh letih (kar je za tiste čase rekordno hitro), leta 1949 dejansko zapeljal iz tovarne.

Ostalo je zgodovina, ki si jo lahko preberete na mojem prejšnjem zapisu.

In mi bomo zgodovino postavili nazaj na cesto! Skupaj! Če bi radi sodelovali pri prenovi, bodisi z delom, materialom ali pa z malo finančno investicijo (ki se vam povrne v obliki piva), se oglasite. Naš mail je beerbulli@gmail.com.

Aktivna pa je tudi naša kampanja na slovenskem “Kickstarterjem”, na Adrifundu. Vsako podporo vrnemo, bodisi v pivu, bodisi v celodnevnem najemu kombija. Klik na nagrade.

Save