Hecno, včeraj sem imel počitnice za izgovor, da so moji zapisi zadnje dni zaradi njih bolj redki, danes bom taiste počitnice spet izrabil, a ravno kotra. Zaradi njih imam nekaj več časa, da spišem tisto kar ste nekateri že dojeli. Če ne prej pa vam je kliknilo, ko ste videli naslovno fotko tega zapisa. Kaj me je sploh pičilo, zakaj tako zavzeto iščem VW kombi T1?
Medtem, ko z najmlajšim potomcem že n-tič gledava Avtomobile, v katerem stransko vlogo igra tudi Bulli kot večno zadet hipi, ki glavnemu junaku priskrbi posebno organsko gorivo je prišel čas, da vržem na mizo, ok na splet, vse karte.

Pojdimo za trenutek malo nazaj. Enkrat spomladi je na moj zaslon po naključju (nikakor se ne morem spomniti od kod) prišla fotka, ki mi je takoj možgane postavila v središče viharja. V Avstraliji je podjetje Kombi Keg, ki je pred dobrim letom združilo dve hudo popularni disciplini, ljubezen do VW veteranov in odličnega piva. Ideja sicer ni nova, kar nekaj podobnih zgodb že obstaja na tem svetu, a da bi iz boka kombija teklo pivo, tega še ni bilo.

V Avstraliji je zgodba tako uspešna, da so mojstri zagnali pravo malo tovarnico predelave Volkswagnovih starin in jim vdihnili novo poslanstvo. Kombi Kegi so popularni na zasebnih zabavah, porokah, poslovnih dogodkih, povsod kjer je doma žeja in želja po drugačnosti. Poslovni model je enostaven, fantje star avtomobil predelajo, dodajo pivsko inštalacijo in jih dajo v uporabo po franšiznem sistemu.

Poznavalci VW oldtimerjev boste hitro prepoznali, da so v Avstraliji zgodbo štartali z naslednikom prvotnega Bullija, z modelom T2, sam pa sem se odločil, da je najbolj seksi samo prvi, izvirni hipi van, model T1, ki so ga izdelovali do leta 1968. Te pa je hudimano težko najti, sploh če zanj nisi pripravljen odšteti celo premoženje. Plus za tovrstno poslanstvo so primerne samo “panel van” inačice, ki zadaj nimajo stekel. Obstajajo nekoliko cenejše verzije kombijev, ki so jih izdelovali v Braziliji še dolgo po tem, ko so v Nemčiji ugasnili proizvodnjo, ampak zakaj me dečki iz Brazilije ne rajcajo bo tema enega od prihodnjih zapisov.

Tako, načrt je znan. Pot do trenutka, ko bo po pipah prvič priteklo pivo pa bo dolga. Prihod prvega Beer Bullija na ceste, med žejne ljudi, je planiran za začetek naslednjega poletja. Do konca letošnjega poletja je v planu iskalna akcija, nato čez zimo predelava pri mojstru Tadeju, ki ima v Ljubljani svoj CRC Car & Bike Custom shop in je specializiran za predelave starodobnikov, najbolj ljube so mu prav VW legende. Spomladi pridejo na vrsti pivske inštalacije in pimpanje zadnjih detajlov. Za poletje 2017 pa bo Beer Bulli nastopil svojo misijo odžejanja.

Če pa ste žejni že ta trenutek spremljajte sorodno zgodbo, ki nastaja na Gorenjskem. Te dni je na ceste zapeljal TANKR, ki temlji na podobni ideji. Le, da pivo prevaža kombi domače izdelave, prišel je tovarne IMV, ki je bila svoje dni locirana v Novem mestu. V živo ga še nisem videl, me pa seveda hudo firbec matra kako so zgodbo zapakirali kolegi. Če ga kje vidite, ga pofotkajte. Če vas seveda ne prehitim. 😉
Čin.
Matej
Dodaten zapis: Beer Bulli je prišel na slovenski “kickstarter”, na Adrifund kjer našega veterana, ki smo ga našli v rečni strugi Rižane spravljamo v življenje. Klik na celo zgodbo.